25 Temmuz 2012 Çarşamba

Her Gece Bir Şiirdir



Gel biz seninle kaybolalım dost
Mühürsüz kağıtlara
Mühürsüz evlere hapsolalım
Başka bir dünya değil de
Varın içinde yok olalım
Aynalara bakmaz pek bizcil değil
Biz seninle gökyüzüne bakalım
Susma
Bana sevgini söyle
Bana derdini söyle
Ben ağlayayım
ve sen
ne kadar güzel ağlıyorsun de
Soğuğun ve kavganın vaktinde
Anlaması zor cümleler kur bana
Cümleler birbirine girsin harfler karışsın
Kafam karışsın
Devran dönsün
ve bu sefer cılız çocuk kazansın oyunu
Bir şarkı çal bana
Gecede kaybolan
Gecede kaybettiren
Belki kötü alışkanlıklara sürükleyen
Mesela sigara dumanına hapseden şarkılar
Tanrıya götüren şarkılar
Sen ve ben
Ben ve sen
Gel biz seninle kaybolalım dost
Mühürsüz kağıtlara
Mühürsüz evlere hapsolalım

Hatice Kurul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder